Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> Kriteriet.

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2010-09-26 19:26:51

Became a member: 
Forum posts:
1 vecka kvar tills vi alla får se vem som är 3årings kungen respektiv drottningen! Drottningen ser väl ut att vara Tamla medan det är betydligt öppnare bland prinsarna. Hur tror ni det går?

Själv tror jag det blir ordentlig fart på tillställningen och att Lejon eller Hultmans spurtare kommer avgå med kronan!

Btw skoj som fan med jackpott nästa söndag, höjer alltid "trycket" litegrann.
Reply
Andynalan Posted: 2010-09-28 22:01:57

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
Tror på Raja Mirchi som troligtvis får ledningen. Om Örjan trycker stenhårt i dödens så tror jag att Deximeacdsnoinfwo Picsooooo vinner.
Reply
Dark_horse Posted: 2010-09-29 10:12:25 Answer to: "1 vecka kvar tills vi alla får se vem som är 3årings kunge"

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
Lägg gärna upp startlistan också

Tycker One Too Many såg så jävla fin ut i kvalet och eftersom jag hade den som favorit redan innan kvalen vore det ju dumt att ändra sig nu. Ska även bli spännande att se Aga Khan Boko, inte ofta man hör Nurmos tala så gott om en häst. Blir väl svårt att vinna från det spåret dock.
Reply
hogan Posted: 2010-09-29 11:29:22 Answer to: "Lägg gärna upp startlistan också:) Tycker One Too Many s"

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Tycker också One Too Many såg klart finast ut i kvalen, ser ju ut som Maja jr tametusan, och den kommer bli livsfarlig om den är frisk o går felfritt.....och som du säger om Aga Khan Boko, klart intressant häst....kanske lite väl få lopp i sig ännu men vilken blivande kanon, hade ju otur i kvalet som fick en idiot utanpå som tryckte sig till ledningen o krokna så han blev fast bakom, men man såg ju att det fanns gått om krafter kvar....man såg att Jorma såg mäkta irro ut på den som sabbade vinstchansen....tror idioten var Ludde men jag är inte 100%....brukar vara han iaf.
Reply
[ 1 ]