1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2010-09-11 18:14:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och det är till syvende och sist ingen annan som bestämmer vad man lämnar för system...
Att tjafsa i efterhand gör inte tomten glad....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-11 18:19:23  Klart att man ska analysera varför man inte får 7 rätt. Där håller jag absolut med dej. Men att skriva att man nämnt en häst som vann är enligt mej mer skryt än att försöka analysera bra.. Att fundera på varför du inte tog med den är nog bättre om du vill utvecklas.
Answer to: "Klart att man ska analysera varför man inte får 7 rätt. D&a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, BRUCE TOOMA
S 2, JOLLY BROLINE
|
Ja det gör jag också. Kolla i avd 2 o 3 exempelvis. Varför sa du inget då då?
Om man ska försöka bena ut en omgång måste man kolla på dom man hade rätt på och dom man hade fel på. Som jag sa i avd 5 "Nu hade jag i varje fall rätt" o det var efter att jag hade sagt att jag hade fel i avd 2 o 3, eller hur ? Skälet till att du blev grinig är att du hade fel i avd 5. Inget annat.
Att göra det här är mer tveksamt dock men det blev så nu. Jag är inte direkt ensammen om det heller.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-09-11 18:55:06  Ja det gör jag också. Kolla i avd 2 o 3 exempelvis. Varför sa du inget då då?
Om man ska försöka bena ut en omgång måste man kolla på dom man hade rätt på och dom man hade fel på. Som jag sa i avd 5 "Nu hade jag i varje fall rätt" o det var efter att jag hade sagt att jag hade fel i avd 2 o 3, eller hur ? Skälet till att du blev grinig är att du hade fel i avd 5. Inget annat.
Att göra det här är mer tveksamt dock men det blev så nu. Jag är inte direkt ensammen om det heller.
Answer to: "Ja det gör jag också. Kolla i avd 2 o 3 exempelvis. Varför "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Det är inte avd 5 jag kommenterar som du verkar tro uten denna avdelning! Jag kan bara gratulera till att du hade rätt i avd 5 och tycker att det är mycket bra gjort av dej att du hade me den! Det är detta lopp jag snackar om där du sitter och skryter om att du hade nämnt Ultradidact F trots att du inte hade med den på systemet. Det tycker jag är patetiskt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-12 11:49:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
HÄR OCKSÅ...
Har ni inga synpynkter på vad jag skrev strax ovan era syrliga kommentarer..
LUGNA NER ER...
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|