[ 1
]
|
ddmannen
|
Posted: 2010-08-31 18:43:15
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
No horse found
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-08-31 18:51:06
|
|
enda träningssiffran jag har uppskriven på denna häst är : 3 år backe 0,076 (satt vid fullform med 5-6 stjärnig tränare och träningsanläggning)
Kommer köra intervall efter nattens formträning.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-08-31 20:04:08  enda träningssiffran jag har uppskriven på denna häst är : 3 år backe 0,076 (satt vid fullform med 5-6 stjärnig tränare och träningsanläggning)
Kommer köra intervall efter nattens formträning.
Answer to: "enda träningssiffran jag har uppskriven på denna häst ä"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Sur jag blev att jag inte hann hem till din The Chase....man ska få sätta en maxsiffra ifall man vill höja på sluttampen om man inte kan hinna vara hemma....nu gick hon för löjliga 440.000 och jag var beredd att ge mycket mer för henne ifall jag hunnit...Grrrrrr. 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-08-31 20:22:06  Sur jag blev att jag inte hann hem till din The Chase....man ska få sätta en maxsiffra ifall man vill höja på sluttampen om man inte kan hinna vara hemma....nu gick hon för löjliga 440.000 och jag var beredd att ge mycket mer för henne ifall jag hunnit...Grrrrrr. 
Answer to: "Sur jag blev att jag inte hann hem till din The Chase....man ska få s"
|
|
the Chase var inte min häst , men du hade det näst högsta bud på min Playing Sun som blev långt dyrare än jag hade räknat med , även om priset inte är så jätteviktigt när man väl bestämt sig för att sälja.
Hoppas få denna såld så har jag plats för 8 nya föl.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-08-31 21:33:50  the Chase var inte min häst , men du hade det näst högsta bud på min Playing Sun som blev långt dyrare än jag hade räknat med , även om priset inte är så jätteviktigt när man väl bestämt sig för att sälja.
Hoppas få denna såld så har jag plats för 8 nya föl.
Answer to: "the Chase var inte min häst , men du hade det näst högsta bu"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Så var det ja...jag blandade ihop dom, den du nämde nu var jag med o trissade upp priset åt dig ja...hehe...Vanilla ser fin ut, kanske lite hög g-risk men har den skalle så är det nog ingen fara. 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-09-01 17:01:32  Så var det ja...jag blandade ihop dom, den du nämde nu var jag med o trissade upp priset åt dig ja...hehe...Vanilla ser fin ut, kanske lite hög g-risk men har den skalle så är det nog ingen fara. 
Answer to: "Så var det ja...jag blandade ihop dom, den du nämde nu var jag m"
|
|
högt galoppvärde , men bara 2 galopper på 11 starter så det känns inte så farligt.
Värre är det med skallen , är nästan alltid med där framme i sista kurva , men oftast så tappar hon en eller ett par placering på upploppet även om hon brukar vara ganska nära vinnaren i mål . Trodde det var en riktigt bra häst när hon inte var mer än 4-5 tiondelar efter vinnaren i det första storloppet för 3 åringar trots kass kusk , nu vet jag inte vad jag ska tror om hästen.
Men jag hoppas den lyckas hos sin nya ägare , vem det än blir.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|