1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2010-08-22 21:34:09  Tycker plokko va grym, tråkigt att han lämna zonen.
Vem vann halvmille ? menar du plokko eller Prima crille ?
Tycker också att Grenka va grym, han bara försvann oxå.
Tråkigt, tråkigt.
Answer to: "Tycker plokko va grym, tråkigt att han lämna zonen.
Vem vann "
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha ´´plokko var grym´´.Var bara en feglort som kaxade upp sig på nätet .Det kallar jag inte grymt precis ...
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-08-22 23:22:05  haha ´´plokko var grym´´.Var bara en feglort som kaxade upp sig på nätet .Det kallar jag inte grymt precis ...
Answer to: "haha ´´plokko var grym´´.Var bara en feglort som ka"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Bara för du blev megadissad av honom varje gång...
Han var både intelligent och intellektuell, och kom oftast med riktigt bra slutsatser.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-08-22 23:27:09  Tycker plokko va grym, tråkigt att han lämna zonen.
Vem vann halvmille ? menar du plokko eller Prima crille ?
Tycker också att Grenka va grym, han bara försvann oxå.
Tråkigt, tråkigt.
Answer to: "Tycker plokko va grym, tråkigt att han lämna zonen.
Vem vann "
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Det är Prima_Chrille som har vunnit över halvmillen! Hans tid på zonen var över innan du hittade hit?
Ang. Grenka så finns han väl kvar fast han heter numera "Skybird"? Eller har jag fattat fel?
Hade gärna sett att Plokko fanns kvar här!
Han kommer säkert tillbaka 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 13:12:07  Det är Prima_Chrille som har vunnit över halvmillen! Hans tid på zonen var över innan du hittade hit?
Ang. Grenka så finns han väl kvar fast han heter numera "Skybird"? Eller har jag fattat fel?
Hade gärna sett att Plokko fanns kvar här!
Han kommer säkert tillbaka 
Answer to: "Det är Prima_Chrille som har vunnit över halvmillen! Hans tid p&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Asså, skybird är Grenka ?
Det visste ja inte
Ja, Prima Chrille va nog innan min tid här.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-08-23 13:34:12
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Grenka är kvar fast han heter Skybird....han öppnade nytt account efter ha sålt sitt gamla med hästar o allt.
Prima Chrille var inte så länge sedan han sluta...i slutet av förra året kanske...lattjo att han vann halvmillen, han var ganska färsk inom travet men han brann för det och ville lära sig allt då han siktade på bli travexpert...han var väl travjournalist för ngn ortsblaska har jag för mig.
Plokko var väldigt påläst o kunnig inom många områden, han kunde dra många roliga tokerier här inne och det blev nästan tyst här inne när han slutade, enda minuset var väl att han kanske inte hade världens mest ödmjuka sida, var det ngn som sa emot blev det ofta spaltmetrar med munhugg mot några som inte visste vad de gett sig in i.....det bästa man kunde göra var att inte ta för allvarligt på hans ordval ibland, det var dom som kanske inte var så ödmjuka alltid, men det berodde nog lite på att han var less på allt här inne och han kanske var onödigt hård mot några gånger. Men alla är olika och tur är väl det. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 13:51:13  Grenka är kvar fast han heter Skybird....han öppnade nytt account efter ha sålt sitt gamla med hästar o allt.
Prima Chrille var inte så länge sedan han sluta...i slutet av förra året kanske...lattjo att han vann halvmillen, han var ganska färsk inom travet men han brann för det och ville lära sig allt då han siktade på bli travexpert...han var väl travjournalist för ngn ortsblaska har jag för mig.
Plokko var väldigt påläst o kunnig inom många områden, han kunde dra många roliga tokerier här inne och det blev nästan tyst här inne när han slutade, enda minuset var väl att han kanske inte hade världens mest ödmjuka sida, var det ngn som sa emot blev det ofta spaltmetrar med munhugg mot några som inte visste vad de gett sig in i.....det bästa man kunde göra var att inte ta för allvarligt på hans ordval ibland, det var dom som kanske inte var så ödmjuka alltid, men det berodde nog lite på att han var less på allt här inne och han kanske var onödigt hård mot några gånger. Men alla är olika och tur är väl det. 
Answer to: "Grenka är kvar fast han heter Skybird....han öppnade nytt account"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Plokko kanske kommer tillbaka en dag ?  
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2010-08-23 14:18:56
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Plokko har säkert också ett nytt konto.. Inne och läser vad som skrivs..
Saknar halva Plokko.. Den halvan som kunde trav vilket han nog var bland dom bättre på härinne..
Men den halvan som skrev en massa skit bara för att provocera ger jag inte många kronor för..
Såg ner på invandrare kvinnor och mycket annat som gjorde att man inte kunde ta han på allvar..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-23 15:26:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja det var andra tider förr på travzonen.... Roligare tider helt enkelt.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2010-08-23 17:38:43 Edited(1): 2010-08-23 17:40:08  Grenka är kvar fast han heter Skybird....han öppnade nytt account efter ha sålt sitt gamla med hästar o allt.
Answer to: "Grenka är kvar fast han heter Skybird....han öppnade nytt account"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
 ..han var väl travjournalist för ngn ortsblaska har jag för mig.
Svenska Dagblagbladet t.o.m.
Sen kan jag tilllägga att Prima_Crille inte har varit här på över ett år! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-08-23 17:41:38   ..han var väl travjournalist för ngn ortsblaska har jag för mig.
Svenska Dagblagbladet t.o.m.
Sen kan jag tilllägga att Prima_Crille inte har varit här på över ett år! 
Answer to: "..han var väl travjournalist för ngn ortsblaska har jag f&"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Nu är han på travnet o jag tror han var en sväng på aftonbladet oxå men inte säker.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|