[ 1
]
|
hogan
|
Posted: 2010-08-11 12:00:47
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Denna 5 åring tränade jättebra i början o helt okej för 5 åring än och inledde karriären strålande, var helt säker på att jag hade en häst med kapacitet för Derbyt, men en miss innan kvalen gjorde att jag fick dålig kusk sen var den drömmen släckt. Små marginaler som alla vet, har haft svårt att komma igång igen efter detta och varför vet jag inte, skallen var dt inget fel på innan och har trots allt varit på prispallen hälften av sina 22 starter, 6 vinster 1 andra och 4 tredjeplatser. Gjorde 1.09.5 i sitt livs andra start bl.a och jag nobbade ett bud på 3 miljoner som 3 åring.
Slumpas nu för 750.000 pga poängbristen, och jag tror ett miljöombyte kan få denne att tända till igen, har mycket ogjort på banorna än det är jag säker på.
Ligger ute på börsen just nu, ett och ett halvt dygn till.
Pris : 750.000:-
No horse found
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-11 12:03:55  Denna 5 åring tränade jättebra i början o helt okej för 5 åring än och inledde karriären strålande, var helt säker på att jag hade en häst med kapacitet för Derbyt, men en miss innan kvalen gjorde att jag fick dålig kusk sen var den drömmen släckt. Små marginaler som alla vet, har haft svårt att komma igång igen efter detta och varför vet jag inte, skallen var dt inget fel på innan och har trots allt varit på prispallen hälften av sina 22 starter, 6 vinster 1 andra och 4 tredjeplatser. Gjorde 1.09.5 i sitt livs andra start bl.a och jag nobbade ett bud på 3 miljoner som 3 åring.
Slumpas nu för 750.000 pga poängbristen, och jag tror ett miljöombyte kan få denne att tända till igen, har mycket ogjort på banorna än det är jag säker på.
No horse found
Answer to: "Denna 5 åring tränade jättebra i början o helt okej f&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Synd på poängen...:/
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2010-08-11 15:15:42
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Den som matchar rätt, kan relativt snart öka på poängen och vara med i matchen i större lopp. Men man får vara beredd att det kan ta allt från 1 månad och framåt. Enda minus jag ser är 0 på tungt.
|
|
Reply
|
|
olleolle
|
Posted: 2010-08-15 17:35:22
|
Became a member: 2008-10-27
Forum posts: 430
|
vad ska du ha för han nu?
|
|
Reply
|
|
olleolle
|
Posted: 2010-08-15 17:35:57  Denna 5 åring tränade jättebra i början o helt okej för 5 åring än och inledde karriären strålande, var helt säker på att jag hade en häst med kapacitet för Derbyt, men en miss innan kvalen gjorde att jag fick dålig kusk sen var den drömmen släckt. Små marginaler som alla vet, har haft svårt att komma igång igen efter detta och varför vet jag inte, skallen var dt inget fel på innan och har trots allt varit på prispallen hälften av sina 22 starter, 6 vinster 1 andra och 4 tredjeplatser. Gjorde 1.09.5 i sitt livs andra start bl.a och jag nobbade ett bud på 3 miljoner som 3 åring.
No horse found
Answer to: "Denna 5 åring tränade jättebra i början o helt okej f&"
|
Became a member: 2008-10-27
Forum posts: 430
|
vad ska du ha för han i nuläget?
|
|
Reply
|