Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Utvecklarblogg -> Skadade hästar
 

Travspelet är hela tiden under utveckling och även om det ibland inte märks att det händer så mycket så pågår det en hel del under ytan. I detta forum kommer "alla" dessa små förändringar och buggfixar att listas.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2009-11-15 13:29:55

Became a member: 
Forum posts:
Japp inte så kul alls, men de kommer nya chanser för henne
Reply
Posted: 2009-11-16 10:38:06 Answer to: "Japp inte så kul alls, men de kommer nya chanser för henne"

Became a member: 
Forum posts:
Med en sån pappa så..
Reply
Posted: 2010-08-03 16:02:12

Became a member: 
Forum posts:
Toppenbra jobb!

Jag är ny här på spelet och tycker det är jättebra! Det uppfyllde helt mina förväntningar
Jag har en fråga;

Hur gör man när ens häst blir sjuk och hur gör man för att den INTE ska bli sjuk?

Tusen tack!
Reply
ddmannen Posted: 2010-08-03 16:43:04 Answer to: "Toppenbra jobb! Jag är ny här på spelet och tycker det &"

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
att hästen blir skadad i träning finns det inget att göra något åt , det är bara otur. Men det händer nästan aldrig , tror det har hänt mig 2 gånger.

Att hästen skadas i lopp går det däremot går att undvika , genom att se till att du har minst 7 i form när du kör med körorder ge allt , eller 5 för kuskens val eller 4 för defensivt.

Om hästen skulle bli skada så kan du köpa en klinik så blir hästarna friska fortare.

Hästen blir även skadade om kastrerar dem.
Reply
Posted: 2010-08-04 11:02:50

Became a member: 
Forum posts:
Tackar, tackar!

Hemskt glad!
Reply
hogan Posted: 2010-08-04 11:44:13 Answer to: "Tackar, tackar! Hemskt glad!"

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Hur grävde ni fram den här gamla tråden....snart 1 år gammal....ett tips till dig som är ny Horsegirl....bläddra runt bland trådarna så finns de flesta svar o frågor du säkert kommer ställa, det är lite avtändande när det kommer upp frågor som det finns gamla trådar redan om, det blir så många att hålla reda på sen....ser att du skrivit massa nya direkt....du kan väl tänka på det lite är du snäll.
Reply
1   [ 2 ]