1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2008-01-12 16:16:56   Min tanke i början av veckan var att spika Arrak Kloster. Men nu har jag inte ens med den på 4 hästar.
oooouuuch!
Snyggt av er som snackat om Arrak Kloster som spik, var ett par stycken såg jag...
Answer to: "Min tanke i början av veckan var att spika Arrak Kloster. Men nu ha"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, STARO YES
|
Men Staro Yes var riktigt tapper, tycker fortfarande att den påminner om Meadow Zoot. Kommer att klättra uppåt i klasserna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 16:20:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skulle kanske spikat Arrak ändå då...ska inte lyssna till några som helst experter nästa vecka. Bara följa instinkter. Det ruinerar en nästan ju att lyssna från 10 olika experter.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 19:12:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Magkänslan brukar vara bättre att lyssna på än alla s.k. "experter". Tycker bara att det är roligt att se när det går bra för storebror till min egen häst. Men trots att jag hade med Arrak så spelade det inte så stor roll... gick åt h*vete i vilket fall som helst idag 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-13 21:21:55  Om Arrak kloster får till en bra start blir han svårslagen. Mycket stark häst. Men vet inte hur snabb ut han är. Någon?
Answer to: "Om Arrak kloster får till en bra start blir han svårslagen. Mycket stark "
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad har du för tips till åby v75 ??
/Ingemar
|
|
Reply
|
|
1