Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75 system

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2008-01-05 18:56:09 Answer to: "Själv hade man rankingen 1*1*3*1*2*1*4 Jag hade 6 tips"

Became a member: 
Forum posts:
Va använder ni för sorts reduceringsystem?? Är inte så haj på det, men skulle gärna vilja lära mig det... Spelar för ganska stora summor på V75, men aldrig testat reducerat, det kanske vore en idé...
Reply
Posted: 2008-01-05 19:00:36 Answer to: "Va använder ni för sorts reduceringsystem?? Är inte så haj på det, men"

Became a member: 
Forum posts:
Lättjobbat!
2780:- på 150kr
Reply
Posted: 2008-01-05 19:09:09 Answer to: "Lättjobbat! 2780:- på 150kr"

Became a member: 
Forum posts:
Grattis, ska jag först och främst säga, men ett tips till ALLA!!

ni som vi ha spikar tills nästa vecka kan spika min avslag! mina avslag denna vecka var!

Lea - körs,av bra kusk men aldrig att hon vinner V75.
Prestige - en häst jag aldrig gillat och kommer inte göra efter detta heller.
Spangmigutten - DAGENS AVSLAG.
Jodas Julia har inte en chans att svara ut Taggen, aldrig att hon vinner...

Cadeu K. hade jag rätt om iaf skrev : Aldrig att han tar två raka v75 vinster.. Haha

mina drag var

Solid Lady Spin.
Manhattan var inget drag men visserligen bra spik
Rutger raket, samma som manhattan..

Reply
Posted: 2008-01-05 20:15:26

Became a member: 
Forum posts:

Va använder ni för sorts reduceringsystem?? Är inte så haj på det, men skulle gärna vilja lära mig det... Spelar för ganska stora summor på V75, men aldrig testat reducerat, det kanske vore en idé...

Jokersystemet är det mest använda och det är helt överlägeset. Man kan reducera lite eller väldigt mkt...passar alla plånböcker. Mitt jokersystem idag kostade knappt 300, jämför det med ett "vanligt" system för 300 så ser du ju skillnaden.
Reply
Posted: 2008-01-05 20:16:24

Became a member: 
Forum posts:

Grattis, ska jag först och främst säga, men ett tips till ALLA!!

ni som vi ha spikar tills nästa vecka kan spika min avslag! mina avslag denna vecka var!

Lea - körs,av bra kusk men aldrig att hon vinner V75.
Prestige - en häst jag aldrig gillat och kommer inte göra efter detta heller.
Spangmigutten - DAGENS AVSLAG.
Jodas Julia har inte en chans att svara ut Taggen, aldrig att hon vinner...

Cadeu K. hade jag rätt om iaf skrev : Aldrig att han tar två raka v75 vinster.. Haha

mina drag var

Solid Lady Spin.
Manhattan var inget drag men visserligen bra spik
Rutger raket, samma som manhattan..

Hahaha

Om jag inte minns fel så var det i någon annan V75/V64-tråd som du hade typ 3 avslag som du dömde ut helt och 2 av 3 vann eller något sådant... Du är i form
Reply
Nijo Posted: 2008-01-05 23:35:36 Edited(1): 2008-01-05 23:36:14

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
jo, jag får gratulera till dem som hade 7 rätt, bra tippat!

själv lite besviken på att 5 rätt inte gav utdelning då jag hade 62st femmor på systemet,,, hade räckt med att femmorna gett 10kr så hade mitt system gått plus, hehe. Nu fick jag bara 3st sexor.....

Johan untersteiner vinner sista om han inte klantar sig genom att köra på egola boy? =5 rätt ger utdelning

Grindstad Jahn vinner kallblodsloppet om kusken inte sitter kvar när tåget går,,,=5 rätt ger utdelning

Örjan vinner med singhua suay om tomten inte väljer att sitta kvar i vinnarhålet för att bli fast, dagens sämsta styrning?

Men vi spelare är härdade så vi kommer alltid tillbaka, ^_*
Reply
Soberano Posted: 2008-01-05 23:40:11

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Många om efter loppen. Jag kanske hade haft mer än 2 rätt om jag inte tippat så förbannat kasst..
Reply
Posted: 2008-01-05 23:42:26

Became a member: 
Forum posts:
Hahaha
Reply
Posted: 2008-01-06 13:24:54

Became a member: 
Forum posts:
ja, man får gratulera er som satte den. rök på spikarna spring ray och taylor boko.

idag ska jag ladda hem joker och pillra ut hur det funkar. det är ju en enorm skillnad på vilka system man kan få. jag ser ju era här. anderas och nijo tex, ni har ju system som kostar över två tusen att lämna in... klarar man en miljonrunda med så hård prisreducering?...?...? vore ju helt fantastiskt bra i så fall.

ber att få återkomma om detta under dagen när systemet är på plats i datamaskinen.... det står inget om att man behöver nåt speciellt program eller så på datorn för att det ska funka, men för säkerhets skull: är det nåt jag måste ha eller bör ha för att det ska funka fel- och problemfritt?

tyckte förresten att rundan började bra igår med lea, bra att en favorit rök, tänkte jag... men sen var det slut med den glädjen... får hoppas att jägersro totar ihop ett lite bättre pengabad... annnars ser jag ut så här efteråt

nej, ingen fara...

Reply
Nijo Posted: 2008-01-06 16:16:14

klart du kan vinna miljoner på ett jokersystem, beror på hur du rankar dina hästar,,,du lär tex inte vinna miljoner om du sätter dina krav på att favoriter ska vinna.......

Annars vet jag folk som vunnit miljoner med joker, mack vann 15 miljoner på sitt jokersystem/kostade ifs 50 - 100 000kr, men han hade reducerat ner typ 1 miljon rader, hehe.

är man skicklig på att spela och kan ranka hästar bra så är jokersystem guld värt.....kan säga att mina system sitter 9 av 10 ggr om hästarna på ramen vinner,,,,,,Kraven satt mycket bra nu i lördags.....
Reply
Posted: 2008-01-06 16:54:27

Became a member: 
Forum posts:
sitter och läser instuktionshäftet nu. vilka villkor använder ni som kör joker helst? har ni provat att köra med jokers egen reducering där man bara sätter en summa man vill spela för och låter joker fixa hela systemrecduceringen själv? ... kan tänka mig att det där med spårspel kan passa mig...
Reply
Posted: 2008-01-06 18:17:05 Edited(1): 2008-01-06 18:20:29

Became a member: 
Forum posts:
Reducerade ett system på V65 idag. Faktiskt bara andra gången jag använder mig av jokersystemet. Vann 350:-
Kikade runt lite på nätet och såg hur andra satt krav på sina lopp och sen så testade jag mig fram tills jag blev nöjd, självklart så gjorde jag en egen ranking av kusarna. Kommer att fortsätta med jokersystemet. Oslagbart när man kan få ha med så många fler hästar. Ganska självklart att chanserna ökar . Så här såg det ut idag.

1 BBB CCC
2 A B CCC
3 BBB CCC
4 Spik
5 A BB CC
6 Spik

1/2 A-hästar
2/4 B-hästar
0/2 C-hästar
Reply
Posted: 2008-01-06 19:27:02

Became a member: 
Forum posts:
ngn som har ett bra tips på gratis reduceringsystem?
Reply
Posted: 2008-01-06 19:50:20

Became a member: 
Forum posts:

ngn som har ett bra tips på gratis reduceringsystem?

Om du är medlem på www.travnet.se kan du använda deras gratis reduceringssystem "Xpert" eller liknande. Mera basic än Jokersystemet men du kan göra A,B och C-hästar.

vilka villkor använder ni som kör joker helst?

A,B och C-hästar sen brukar jag krava 1-3 av hästar (av 3 möjliga) och max 0-1 eller max 0-2 C-hästar beroende på hur stort systemet blir.

Ett alternativ är också att man på V75 gör följande:

Spik
Sparlopp med 3 st B-hästar.
A BBB CCC
A BBBB CC
A BBC
A BBCC
A BBBB CC

typ vet ej hur mkt det där kostar. Men då har du kravet minst 1 A-häst och max 3 A-hästar..då spricker ju din ram om för många favoriter ramlar in (man vill ju inte få alla rätt med bara favvisar...).
Men jag förederar att köra med en eller två spikar och sedan 1 av 3 A-hästar och så C-hästarna
Reply
Nijo Posted: 2008-01-06 22:57:08

kör oftast ut egna jokersystem på 4,6 eller 9 kuponger som jag skriver för hand.

Antingen det jag visade upp i tråden här till systemet, eller tex:

spik
spik
ACCC
ACCC
BBBCCCC
BBBCCCC
BBBCCCC

MInst 1 av 2 A hästar
Minst 2 av 3 B hästar(totalt 9 b hästar över 3 lopp)
=6 kuponger

Annars går det att ha samma metod, fast jag tar bort 1 spik och kör AACC där med krav att minst 2 A hästar ska vinna från 3 lopp(totalt 4 A hästar)

exemplet på systemet överst i tråden är med principen att jag delar in 4.a lopp i 2 block där jag matchar 2 lopp mot varandra med krav.
Reply
Posted: 2008-01-10 16:04:09

Became a member: 
Forum posts:
kubin.se där har ni gratis reduceringsmöjligheter,rekommernderas
Reply
1   [ 2 ]