1
2
[ 3
]
|
B_Good
|
Posted: 2010-02-20 02:14:48  Gör så. Se till att vara noggrann med vilka reserver du väljer bara.
Answer to: "Gör så. Se till att vara noggrann med vilka reserver du väl"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, M.T.CHEYENNE
|
Hehehe..
Mjuka mockasinen? Lever den än? måste va 100år..
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-02-20 02:25:55
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 7, LA BELLA VITA
|
Går runt med grov beslutsångest.. Här har Go On Pale en skräddarsydd uppgift som han bara måste vinna. Rätt lågt streckad dessutom, en rätt bra spik med andra ord. Men så är han ett av mina hatobjekt på hästfronten.. Spikar jag honom och han förlorar kommer jag aldrig att förlåta mig själv.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-02-20 03:02:06  Går runt med grov beslutsångest.. Här har Go On Pale en skräddarsydd uppgift som han bara måste vinna. Rätt lågt streckad dessutom, en rätt bra spik med andra ord. Men så är han ett av mina hatobjekt på hästfronten.. Spikar jag honom och han förlorar kommer jag aldrig att förlåta mig själv.
Answer to: "Går runt med grov beslutsångest.. Här har Go On Pale en sk"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, M.T.CHEYENNE
|
Du har ju inget o förlora om du redan hatar hästen.
Förlorar den så ..
visst förlorade du på v75 (igen) men å andra sidan får du ju bekräftelse på att hästfan är kass (inte min åsikt utan jag lägger ord i din mun här) o kan klappa dig på axeln för hur bra du är på bedömma hästar.
Vinner den så kanske du får böeja tänka om angående hästens kapacitet men kan va glad över att du ännu är med på kupongen!
WinWin!
Älskar att spika hästar jag hatar
Börjar fundera på att plocka med M.T cheyenne här kan nån va snäll o ta det ur mig..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-20 09:13:51  Gör så. Se till att vara noggrann med vilka reserver du väljer bara.
Answer to: "Gör så. Se till att vara noggrann med vilka reserver du väl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
go on pale har varit en klar A häst sedan tiffany brodda ströks, men bara för det tror jag inte att han är "klar" på något sätt.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-02-20 11:36:22  Du har ju inget o förlora om du redan hatar hästen.
Förlorar den så ..
visst förlorade du på v75 (igen) men å andra sidan får du ju bekräftelse på att hästfan är kass (inte min åsikt utan jag lägger ord i din mun här) o kan klappa dig på axeln för hur bra du är på bedömma hästar.
Vinner den så kanske du får böeja tänka om angående hästens kapacitet men kan va glad över att du ännu är med på kupongen!
WinWin!
Älskar att spika hästar jag hatar
Börjar fundera på att plocka med M.T cheyenne här kan nån va snäll o ta det ur mig..
Answer to: "Du har ju inget o förlora om du redan hatar hästen.
Förlor"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 7, LA BELLA VITA
|
En sak har jag ju faktiskt att förlora: pengar 
Men jag har sovit på saken och det blir nog gardering, finns ju ganska många andra spikförslag den här gången. Ibland måste man ignorera vad hjärnan säger och gå på känsla istället, har lönat sig förr.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-20 13:43:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha då var denna dag förstörd. biran har frusit.
hur fan får jag ihop systemet utan bira???
spik go on pale.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-20 14:07:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, HOBGOBLIN FACE
S 4, HOBGOBLIN FACE
|
Varning förr att go on pale får dödens och då vinner absolut inte go on pale han måste får det perfekt och då kan ja nte fatta att man spikar en sån häst som aldrig håller vad han lova!!! detta vinner la bella vita
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2010-02-20 14:10:31  Varning förr att go on pale får dödens och då vinner absolut inte go on pale han måste får det perfekt och då kan ja nte fatta att man spikar en sån häst som aldrig håller vad han lova!!! detta vinner la bella vita
Answer to: "Varning förr att go on pale får dödens och då vinner "
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Ett halvdannt femårigt sto ska slå en härdad guldhäst. Kan bara inte se det framför mig.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-02-20 14:47:36  Ett halvdannt femårigt sto ska slå en härdad guldhäst. Kan bara inte se det framför mig.
Answer to: "Ett halvdannt femårigt sto ska slå en härdad guldhäst"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Håller med dig ! Detta ska Örjan bara vinna ! Min spik idag ! När det inte vart flerkupong! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-02-20 15:16:31
|
|
Vinner inte Örjan nu så är han köpt !!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-02-20 15:17:39
|
|
Ove gör va han kan ! Förbannad på 08:orna ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-02-20 15:19:55
|
|
Nästa världsmästare ? Vilket lopp kommer att gå till historien ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-20 19:12:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror nog att face the evil vunnit detta loppet enkelt om det varit ombytta roller ^^
Stenklar om örjan kört face the evil istället för Ove A
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-02-20 19:14:16  Tror nog att face the evil vunnit detta loppet enkelt om det varit ombytta roller ^^
Stenklar om örjan kört face the evil istället för Ove A
Answer to: "Tror nog att face the evil vunnit detta loppet enkelt om det varit ombytta "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 8, EBEL
|
Ove A måste vara en av sveriges absolut mest överskattade kuskar. Skulle aldrig sätta upp den mannen bakom en häst som jag äger eller tränar......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-20 19:18:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
överskattad? finns det någon som tycker att han är bra?
typisk norrlandskusk, fast han har väl flyttat till malmö nu? känns ikke bra att behöva se han här på jägersro.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-02-20 19:29:04  överskattad? finns det någon som tycker att han är bra?
typisk norrlandskusk, fast han har väl flyttat till malmö nu? känns ikke bra att behöva se han här på jägersro.
Answer to: "överskattad? finns det någon som tycker att han är bra?
"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 8, EBEL
|
Med tanke på att han får köra så pass mycket som han gör så lär det väl finnas flera som tycker att han kör bra.
Det roliga är att han flyttar söderut för att han inte tycker att Umåker satsar (satsar på honom kanske) samtidigt som dom precis har lagt om banan och planerar stora investeringar i nya att förnya stallbacken balnd annat. Kan det vara så att Umåker fått nog av långben?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-20 22:46:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han kommer nog lyckas bra där nere i Grötlandet..ludde,jörgen s,+ massa tyskar o danskar..passar bra där med dom.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-20 22:59:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, GO ON PALE
|
Usch jag får rysningar när hans namn dyker upp i startlistorna. Bevare mig väl för honom
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|