Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Spelarservice

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Dark_horse Posted: 2010-02-01 09:57:16

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
Kom igen nu.. För er som tycker att det är en sån gåta vem han pratar om föreslår jag att ni läser diskussionen ovan. Framgår det fortfarande inte kan jag bara beklaga.
Reply
Posted: 2010-02-01 12:45:06 Answer to: "Lyckats med vad? Han sög ju som expert. I expertstatistiken var han v&"

Became a member: 
Forum posts:

Lyckats med vad? Han sög ju som expert. I expertstatistiken var han väl en av de sämre? Förmodligen fick han väl sparken eftersom han var så dålig.

Han går ju in för travet till 100% sen om du tycker hans travanalyser suger är ju upp till dig eller var och en. Men lyckats och lyckats, han har iaf gått vidare och det är väl ett sätt att lyckas, tycker jag.
Förresten, ni två var väl rätt tighta ett tag?
Reply
Cherry Posted: 2010-02-01 13:21:44 Edited(1): 2010-02-01 13:22:58 Answer to: "Lyckats med vad? Han sög ju som expert. I expertstatistiken var"

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
1. Vet inte om en analys ens existerade i hans tips.
2. Resultaten som fördes på hans tips var ju bland de sämre.
3. Vet inte anledningen till varför han slutade men var det för att han fick sparken så är det väl knappast att anses som lyckat.
4. Vi tighta? Absolut inte! Han addade mig på msn och vi chattade ett par gånger. Tog inte lång stund innan man upptäckte vilket retard man hade att göra med så den kontakten lades ner fortare än kvickt om vi säger så... Killen skapade ju för fan egna hyllningstrådar om sig själv. Sjukt patetiskt ju!

Nu är det väl förmodligen tönten jag pratar med eller hur känner du honom?
Reply
Posted: 2010-02-02 09:07:29

Became a member: 
Forum posts:
1. Dom flesta travspelarna gillade honom för att han inte var mainstream & kom med egna ideer. Kan väl själv tycka att han skulle skrivit ner själva tänket bakom ideerna för att göra artikeln intressantare. Men han kanske inte fick det utrymmet.
2. Var får du dom dåliga resultaten & vem jämför du med?
3. Förmodligen för att han fick chansen att gå vidare.

Grenka som aldrig har kommit med egen analys är väl den sista som skall kritisera någon för att inte analysera.
Reply
Cherry Posted: 2010-02-02 09:20:14 Answer to: "1. Dom flesta travspelarna gillade honom för att han inte var mainstre"

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
B_Good för ju statistik på samtliga experter. Vet inte hur omfattande underlaget är men hans resultat är inte bra kan jag säga. Nästan lika dålig som du.
Reply
Posted: 2010-02-02 09:36:40

Became a member: 
Forum posts:
Man undrar vem som är yngst av er två då jag läser den där sista meningen du skrev.

Kommer ihåg att du skrev icke trovärdig en gång också.
Reply
hogan Posted: 2010-02-06 08:58:18

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
krama varann grabbar.
Reply
1   [ 2 ]