[ 1
]
|
|
Posted: 2007-12-29 15:57:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Såg att conny hade haft en halsinfektion i torsdags..+ nu ska sören nordin få igång conny (han skulle hjälpa gooparna)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-29 19:21:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu är det ju iofs Goop och Vejio som äger men skicka Conny till Åke eller Kari..då kan det hända lite grejer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-29 23:28:44  Nu är det ju iofs Goop och Vejio som äger men skicka Conny till Åke eller Kari..då kan det hända lite grejer.
Answer to: "Nu är det ju iofs Goop och Vejio som äger men skicka Conny till Åke elle"
|
Became a member:
Forum posts:
|
EXAKT! jag skrev det i en tråd.. fast skickan till lähdret! då kommer han ju gå som ett spjut..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-30 11:13:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Conny Nobell är tyvärr slut som elithäst. Gooparna och Veijo har bränt sina chanser genom att matcha för hårt innan Conny blev skadad. Nu efter skadan har man inte haft det rätta tålamodet utan startat för tidigt. Veijo har till och med fått återgå till det "vanliga" jobbet för att Conny inte kört in de pengarna man väntade sig.
Kommer aldrig glömma hur fin Conny såg ut på jägers när han lekte hem derbyt. Det va underbart att se och det kändes ännu mer speciellt för mig eftersom jag spelat hela kassan på honom. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-05 10:57:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Japp, Conny är nog slut tyvärr. Sista chansen är väl nu i ett försök till nytändning hos en annan tränare. Det känns dock som att Björn och Veijo stäcker sig efter ett halmstrå. Men det är värt att ta chansen.
Avelshingst måste han väl ändå redan vara =)? Alltid något.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|