[ 1
]
|
Travzonen
|
Posted: 2007-07-08 20:41:02
|
|
V75-3 | Årjängs Stora Sprinterlopp (Gulddivisionen, försök 3) (Gr. II Int.).
1:A PRIS 500 000 kr 1640 A
1. SCARLETS AINO Sundberg Hans-Owe
2. IDEO DU CADRAN Ohlsson Ulf
3. MYSTICAL DREAM Nilsson Frank
4. THAI TANIC Goop Björn
5. GATEMOUTH BROWN Jansson Torbjörn
6. ADAMS HALL Svanstedt Åke
7. GOING KRONOS Kolgjini Lutfi
8. RIVA DEL SOLE Horpestad Tom
9. CITATION Adielsson Erik
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2007-07-14 02:19:22 V75-3 | Årjängs Stora Sprinterlopp (Gulddivisionen, försök 3) (Gr. II Int.).
1:A PRIS 500 000 kr 1640 A
1. SCARLETS AINO Sundberg Hans-Owe
2. IDEO DU CADRAN Ohlsson Ulf
3. MYSTICAL DREAM Nilsson Frank
4. THAI TANIC Goop Björn
5. GATEMOUTH BROWN Jansson Torbjörn
6. ADAMS HALL Svanstedt Åke
7. GOING KRONOS Kolgjini Lutfi
8. RIVA DEL SOLE Horpestad Tom
9. CITATION Adielsson Erik
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Kalla mig dum men är inte Going Kronos(7) lite överspelad? Vart ska han ta vägen när Scarlets Aino(1) är hysterisk i spets med Citation(9) kloss i rygg, Thai Tanic(2) i dödens med en lurande Mystical dream(3) där bakom?? Ludde säger att han är bättre bakifrån o det lär han behöva va!Jag lämnar Adams Hall(6) till 7% o Riva Del Sole(8) till4% utanför systemet tillsammans med 2 och 5 o hoppas jag inte ska ångra mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-14 11:53:43  Kalla mig dum men är inte Going Kronos(7) lite överspelad? Vart ska han ta vägen när Scarlets Aino(1) är hysterisk i spets med Citation(9) kloss i rygg, Thai Tanic(2) i dödens med en lurande Mystical dream(3) där bakom?? Ludde säger att han är bättre bakifrån o det lär han behöva va!Jag lämnar Adams Hall(6) till 7% o Riva Del Sole(8) till4% utanför systemet tillsammans med 2 och 5 o hoppas jag inte ska ångra mig.
Answer to: "Kalla mig dum men är inte Going Kronos(7) lite överspelad? Vart ska han t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tror du har helt rätt, jag tror Citation vinner, det är hans tur nu!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-14 13:55:50  jag tror du har helt rätt, jag tror Citation vinner, det är hans tur nu!
Answer to: "jag tror du har helt rätt, jag tror Citation vinner, det är hans tur nu!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Får Sundberg köra andra femhundringen någorlunda sakta så vinner han.Men så länge Ludde är med så går det väl ej?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-14 13:57:15  Får Sundberg köra andra femhundringen någorlunda sakta så vinner han.Men så länge Ludde är med så går det väl ej?
Answer to: "Får Sundberg köra andra femhundringen någorlunda sakta så vinner han.Me"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ludde vinner med hella upploppet 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-14 15:33:18  ludde vinner med hella upploppet 
Answer to: "ludde vinner med hella upploppet:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vilka lopp han gör, Adams Hall, krossar från dödens och får stryk av smygkörda, och blir bortglömd i eftersnacket.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-07-14 18:48:15  Vilka lopp han gör, Adams Hall, krossar från dödens och får stryk av smygkörda, och blir bortglömd i eftersnacket.
Answer to: "Vilka lopp han gör, Adams Hall, krossar från dödens och får stryk av sm"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ludde var väl knappast så smygkörd? Vandrade ju med Going Kronos i tredje rätt lång sträcka. Citation fick ett perfekt lopp men blanda inte in Adams Hall här när Going gör ett sånt lopp!
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|