1
[ 2
]
|
|
Posted: 2009-12-20 00:56:34  tycker listorna för onsdag ser ännu svårare ut än för idag. en massa skräphästar och låga prispengar. lär väl kunna bli en riktigt stor julskinka, kanske en och annan fin whiskey också, för den som sätter sjuan då.
läste förresten i sds idag att atg har fått tillstånd av staten att designa ett nytt spel där man ska sätta nio vinnare i rad. om det blir bra lär vi väl kunna räkna med riktigt stora vinster framöver. v75 har ju oftast haft rätt låg utdelning det senaste året, självklart bortsett från vissa superrundor. men 9 lopp låter riktigt intressant i mina öron.
Answer to: "tycker listorna för onsdag ser ännu svårare ut än f&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 läste förresten i sds idag att atg har fått tillstånd av staten att designa ett nytt spel där man ska sätta nio vinnare i rad. om det blir bra lär vi väl kunna räkna med riktigt stora vinster framöver. v75 har ju oftast haft rätt låg utdelning det senaste året, självklart bortsett från vissa superrundor. men 9 lopp låter riktigt intressant i mina öron.
Vad sägs om svenska spels BOMBEN men i ATGtappning? Odds på flera hundra tusen, skulle inte de smaka?
Så här har det sett ut de senaste dagarna. (sjuka odds om du frågar mig)

|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-12-20 10:42:01  I paritet, fast de gör det trots allt med vetskapen om att det är fiktivt.
Frågan är vad som är mest intressant dock, ett fiktivt travspel eller en finnig 15 årig sångare i Idol.
Personligen kan jag i alla fall skryta med att jag inte har sett ett avsnitt av Robinson, Idol, Lets Dance, Dansbandskampen osv. Vars motsats förmodligen är ett anställningskrav på Aftonbladet.
Answer to: "I paritet, fast de gör det trots allt med vetskapen om att det är"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Det är en "kvalitetsstämpel" att inte sett skiten ! Du blir nog anställd på en seriös blaska snart ! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2009-12-20 14:53:19
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Man kan ju alltid hoppas på jackpot igen. 120 miljoner till finalerna(?) på lördag skulle inte vara helt fel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-20 15:20:00  Själv läser jag DN..... 
Answer to: "Själv läser jag DN.....;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag gjorde förut, men gick över till SvD, men de står båda för någon form av kvalité trots allt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-20 15:21:23  Det är en "kvalitetsstämpel" att inte sett skiten ! Du blir nog anställd på en seriös blaska snart ! 
Answer to: "Det är en "kvalitetsstämpel" att inte sett skiten ! Du "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Pluggar med en skribent på DN, jag är inte i avund för varken lön eller arbetstider.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-12-20 16:06:43  Pluggar med en skribent på DN, jag är inte i avund för varken lön eller arbetstider.
Answer to: "Pluggar med en skribent på DN, jag är inte i avund för vark"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ok ! Är du studerande så blir det bra med extra pengar till Jul ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-20 18:16:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
lite i förväg, men varning varning för rubberman på lördag! går ut mot tuffa grabbar, men satt ju med rubbet kvar idag!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-23 13:18:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Senaste rapporten tyder på att det kan ge över 100 miljoner till en ensam vinnare enligt Raffe. Smaskigt! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|