1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2009-12-12 16:36:48  Känner man Örjans körstil vet man om han har mycket krafter kvar eller inte. Loppet som gick nyss med Zyrano är ett jättebra exempel, här fick han tömma hästen helt. Det gjorde han definivit inte med Never Again så ge dig.
Answer to: "Känner man Örjans körstil vet man om han har mycket krafter "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, TROTTEUR
|
Är tämligen övertygad om att Never Again inte hade något kvar och inte hade kunnat motstå Trotteur med tidigare lucka.
Zyrano var bara värdelös och hade tur att inte Erik o Björn kom ut. Ingen kusk eller hästinsats värd att minnas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-12 16:37:50  Och plokko brukar klaga på att Hultman kommer med dåliga bortförklaringar 
Answer to: "Och plokko brukar klaga på att Hultman kommer med dåliga bortf&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, TROTTEUR
|
När du fyller 15 kan du be mamma köpa ett ATG konto till dig så kan du gå in i arkivet och kolla Trotteurs sista 200m.
Men inte förrän du fyller 15.
Håll dig till Idol och Lego så länge.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-12 16:38:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ROBIN RU
S 2, NEVER AGAIN
|
När Örjan petade på hästen så såg man ju USEL Roberts Berghs häst var som satt i ledningen..ja övriga oxå för den delen.
Nej Jag tror att Denna häst får vi lära oss vad den heter för den kommer gå långt...och det säger jag aldrig en gång till 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-12 16:39:42  När Örjan petade på hästen så såg man ju USEL Roberts Berghs häst var som satt i ledningen..ja övriga oxå för den delen.
Nej Jag tror att Denna häst får vi lära oss vad den heter för den kommer gå långt...och det säger jag aldrig en gång till 
Answer to: "När Örjan petade på hästen så såg man ju U"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, TROTTEUR
|
Långt?
Ja den går säkert långt, har ödelagt hela treåringssäsongen. Inte visat något.
Ska möta Zola Boko osv nästa år, känns som han är där snart.
Kan bli spännande.
Undrar vem som drömmer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-12 16:48:48  När du fyller 15 kan du be mamma köpa ett ATG konto till dig så kan du gå in i arkivet och kolla Trotteurs sista 200m.
Answer to: "När du fyller 15 kan du be mamma köpa ett ATG konto till dig s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ROBIN RU
S 2, NEVER AGAIN
|
Ha ha,,,du jag är lite äldre än så..nu satte jag DD oxå..V75 var väl inte mycket att hurra för men den satt oxå.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-12-12 16:49:05  När du fyller 15 kan du be mamma köpa ett ATG konto till dig så kan du gå in i arkivet och kolla Trotteurs sista 200m.
Answer to: "När du fyller 15 kan du be mamma köpa ett ATG konto till dig s&ar"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 2, NEVER AGAIN
|
Du är rolig du  Blir förbannad på allt och alla för att Hultman tar en V75-dubbel.
Idol ska jag ställa upp i nästa år...
Lego? Nej tack.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-12-12 16:49:47  Ha ha,,,du jag är lite äldre än så..nu satte jag DD oxå..V75 var väl inte mycket att hurra för men den satt oxå.
Answer to: "Ha ha,,,du jag är lite äldre än så..nu satte jag DD ox"
|
V 2, NEVER AGAIN
|
Han snackar med mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-12 16:50:14  Du är rolig du  Blir förbannad på allt och alla för att Hultman tar en V75-dubbel.
Idol ska jag ställa upp i nästa år...
Lego? Nej tack.
Answer to: "Du är rolig du :) Blir förbannad på allt och alla för "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, TROTTEUR
|
Blir det Ebba Grön?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-12-12 16:51:25  Blir det Ebba Grön?
Answer to: "Blir det Ebba Grön?"
|
V 2, NEVER AGAIN
|
Ebba Grön 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-12 16:52:40  Ebba Grön 
Answer to: "Ebba Grön (L)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, TROTTEUR
|
Har aldrig sett Idol, men är det inte en tävling som man brukar ge pris åt de som sjunger bäst?
Är Ebba Grön bästa valet då?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-12-12 16:54:54  Har aldrig sett Idol, men är det inte en tävling som man brukar ge pris åt de som sjunger bäst?
Är Ebba Grön bästa valet då?
Answer to: "Har aldrig sett Idol, men är det inte en tävling som man brukar g"
|
V 2, NEVER AGAIN
|
Jag ska ju inte vara med för att försöka vinna. Mest en kul grej som jag och bandet har lovat varandra ställa upp på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-12 16:58:01  Jag ska ju inte vara med för att försöka vinna. Mest en kul grej som jag och bandet har lovat varandra ställa upp på.
Answer to: "Jag ska ju inte vara med för att försöka vinna. Mest en kul "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, TROTTEUR
|
Ok ok.
Antar att det blir någon låt som kommer göra kamrat Lenin glad?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2009-12-12 19:15:10
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, NEVER AGAIN
|
Den här tråden är inget du ska vara stolt över Plokko, paniken över att Hultman vunnit lopp gör dina inlägg löjeväckande när du desperat försöker hitta bortförklaringar till att hästen var överlägsen från dödens. Barnsligt värre.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-12 21:59:45  Den här tråden är inget du ska vara stolt över Plokko, paniken över att Hultman vunnit lopp gör dina inlägg löjeväckande när du desperat försöker hitta bortförklaringar till att hästen var överlägsen från dödens. Barnsligt värre.
Answer to: "Den här tråden är inget du ska vara stolt över Plokko,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hålller med.
Plokko: Har tyckt du haft rätt bra koll ibland. Men nu när jag ser det du skrivit här fattat jag hur kass du är på trav. Skojar du med oss? Han hade hur mkt som helst kvar att köra med never again. örjan sa de själv i intervjun på tv4. men du kanske vet mer än kusken? och örjan svag? såg du inte på tv4 när kuskarna hade ett styrketest? jo vem vann? Örjan!!!!
aja har tappat all respekt för ditt travkunnande nu.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-13 00:43:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
rätt kul plokko elr samson biceps! my man! i början av året när maharajah inte va som bäst och åkte på stryk hade du skrivit på din sida att han var en upphåsad skit häst elr nått sånt inte sant? vad säger du nu då?  måste va hårt att hata en tränare som det går så bra för
så sluta va så barnslig, alltid lätt att vara kaxig bakom datorn men skulle vilja se dig stå på egna ben och säga vad du tycker till hultman t.ex. rakt upp i ansiktet? förresten när du fyllt 15 min vän så ska jag hjälpa dig att trimma upp moppen du får utav mamma! höhö
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|