Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Loppbevakning
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Soberano Posted: 2007-12-31 17:53:39

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Skulle det inte vara möjligt med loppbevakning eller propositionsbevakning? När du hittat ett lopp som passar i framtiden så kan du lägga en liten bevakning på det utan att anmäla då en anmälning ju kostar pengar. Sen kanske det kan synas i schemat hur du har dina bevakningar för att få en överblick över hur matchningen ser ut. Även kanske det skulle vara möjligt att se häst för häst hur du planerar att matcha. När sedan anmälningstidens slut närmar sig får du ett litet meddelande för att inte glömma bort att anmäla, en dag innan tex. Känner att jag har anmält flera gånger för att sedan ta tillbaka den då jag hittat ett bättre lopp.
Reply
Posted: 2007-12-31 19:43:54 Answer to: "Skulle det inte vara möjligt med loppbevakning eller propositionsbevakning"

Became a member: 
Forum posts:
skulle oxå vara intressant att kunna bevaka andras hästar..
Reply
Posted: 2008-01-01 04:01:52

Became a member: 
Forum posts:
Förut var de ju lite klurigt med matchningen men med den nya överblicken tycker jag det då är jätte svårt att få överblick. bevakning hade varit ett stort plus
Reply
[ 1 ]