Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Jägersro 2009-11-28
V75-3 Gulddivisionen, försök 3
6. GLOBAL INVESTMENT 54% 23
Goop Björn
9. CASH WINNING VITA 31% 53
Svanstedt Åke
3. ARCTIC HOPE 24% 55
Adielsson Erik
5. IN CAP N'GOWN 14% 85
Juul Steen
1. GO ON PALE 11% 107
Uhrberg Thomas
7. S.J.'S PHOTOCOPY 7% 174
Kihlström Örjan
11. SURTEES HANOVER 7% 168
Untersteiner Johan
2. GUSTAV DIAMANT 5% 155
Biendl Gerhard
4. LADDIE 2% 423
Takter Johnny
10. ROBIS INGO 2% 356
Jansson Torbjörn
8. PAUL NOVEMBER 1% 819
Eriksson Christoffer

Senast uppdaterad: 2009-11-28 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Jägersro
V75-2 Jägersro
V75-3 Jägersro
V75-4 Jägersro
V75-5 Jägersro
V75-6 Jägersro
V75-7 Jägersro
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-3 Jägersro

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2009-11-28 00:58:37

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 6, GLOBAL INVESTMENT
Aftonbladets kuskintervjuer
V75-3
1 Go on Pale (Thomas Uhrberg) hade problem med en hovböld men jobbar okej igen Kan inte öppna och hamnar i maskinen. Risk för dålig tempo och då är han borta. Skor. 6, säger Kari Lähdekorpi.

2 Gustav Diamant (Gerhard Biendl) var trea senast i tyska Breeders Crown bakom Brioni. Gav honom en bra utmaning hela vägen till mitten av upploppet men tröttnade sedan lite. Det var hans första övernattning då men hästen var riktigt bra. Han är en av de bästa i kullen. Var trea i Derbyt. Har tävlat flera gånger, mer eller mindre framgångsrikt, i Italien och Frankrike. En stor och stark häst som har potential att öppna snabbt. Han ska vara med bland de tre, säger Chris Warnke som är vår kontakt i Tyskland.

3 Arctic Hope (Erik Adielsson) berättar Stig H Johansson om i sin egen V75-krönika. Den läser ni bara i Sportbladet.

4 Laddie (Johnny Takter) ska allt vara okej med. Han har inte riktigt hunnit få upp speeden ännu men styrkan finns där enligt Åke. Skulle kunna tänka mig att det är en fördel om det går fort hela vägen. Kapacitetsmässigt ska han tillhöra de bättre och jag vill tro att han är på väg uppåt. Jag har goda förhoppningar om en framskjuten placering, säger Bertil Knutsson.

5 In Cap n’Gown (Steen Juul) gick ett riktigt gott löp senast bakom Commander Crowe. Han har toppform för dagen. Klart att han inte kan vinna löpet men platschans igen, säger Christian Clausen.

6 Global Investment (Björn Goop) är ett namn som man måste ha med på kupongen. Känns bra igång och gick en bra tid när han gjorde comeback efter paus. Känns klart uppåt, säger Olle Goop.

7 S.J.’s Photocopy (Örjan Kihlström) är fin. Det är bra form på alla tre V75-hästarna. Satt fast senast. Finns inte mycket annat än att hoppas att han kommer ner i banan och att det blir bra tempo. Annars blir det svårt, säger Stefan Melander.

8 Paul November (Christoffer Eriksson) behövde ett lopp senast och har nu ett lopp i kroppen men blev bortlottad. Fel distans och fel läge. Det är nog inget för spelarna, säger Lutfi Kolgjini.

9 Cash Winning Vita (Åke SVanstedt) ska ut på lördag nu igen och gör debut i gulddivisionen. Efter vad det jag förstår på Åke så håller han formen. Fick inte en speciellt passande löpning senast i dödens. Banan var inte så rolig heller. Det var blött och eländigt. Hästen gjorde ett bra lopp ändå och höll bra från dödens. Åke hade planer för Frankrike men valde att stanna kvar i Sverige och starta i gulddivisionen istället. Spår nio är inte fel heller. Mycket bra spår i gulddebuten. Det känns bra. Klart att man ska hoppas att han ska visa att han kan vara med där framme. Även om man inte kan begära att han ska vinna första gången. Jag tror att han har kapacitet för att hänga med i vinter, säger Claes-Göran Olsson.

10 Robis Ingo (Torbjörn Jansson) tillhör också Stig H Johanssons stall. Så läs även om hans möjligheter i Stigs krönika.

11 Surtees Hanover (Johan Untersteiner) är mycket, mycket bra i ordning nu men fick ett hopplöst läge. Kan speeda ner en del till slut men att vinna därifrån är nästan omöjligt, säger Roger Walmann.
Reply
Posted: 2009-11-28 12:45:16
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 6, GLOBAL INVESTMENT
Stallinfo: lopp 6 - 12:14
7 S.J.´S PHOTOCOPY
- Det blir barfota runt om och helstängt huvudlag, hälsar Tarzan.
Reply
Posted: 2009-11-28 12:57:40

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 6, GLOBAL INVESTMENT
Säger som jag sa direkt när ja såg startlistan.

Stenklar .
Reply
Posted: 2009-11-28 13:01:55 Answer to: "Säger som jag sa direkt när ja såg startlistan. Stenklar"

Became a member: 
Forum posts:

V 3, ARCTIC HOPE

S 3, ARCTIC HOPE
En häst som inte startet på ett tag KAN INTE vara stenklar.
Men spika du..
Vinner han är det bara att gratulera att chansingen gick hem.
men jag tror inte det är "bara" att komma ut och vinna ett guldlopp.
Eriks häst är startsnabb och det är inte säkert dom vill släppa.
Reply
Posted: 2009-11-28 15:19:20
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, ARCTIC HOPE

S 3, ARCTIC HOPE
Jävla kalle anka lopp..
Reply
Andynalan Posted: 2009-11-28 15:19:53 Answer to: "Jävla kalle anka lopp.."

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641

V 6, GLOBAL INVESTMENT
Som planerat.
Reply
Posted: 2009-11-28 15:21:13
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, ARCTIC HOPE

S 3, ARCTIC HOPE
Jo det ÄR lätt efter loppet gått...mycket lätt
Reply
dujorha Posted: 2009-11-28 15:22:00 Answer to: "En häst som inte startet på ett tag KAN INTE vara stenklar. Men"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Få se om jag ska bli sur på dig! men flerkupong är nog rätt ! Jag gjorde inte det men... vet i fan det inte hade varit rätt!
Reply
dujorha Posted: 2009-11-28 15:25:53 Answer to: "Jävla kalle anka lopp.."

Kalle Anka hästar o ingen som vill göra något ! Blir spets o slut!
Reply
Posted: 2009-11-28 15:26:08 Answer to: "Få se om jag ska bli sur på dig!;) men flerkupong är nog r"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, ARCTIC HOPE

S 3, ARCTIC HOPE
JASÅ...och du hade haft Hardy Ribb då??
Reply
dujorha Posted: 2009-11-28 15:29:14

Jepp har alltid några garderinar speciellt i kort lopp men jag tog bort Tradewin på snacket o där hade jag varit torsk! Men va inte orolig ja är snäll av mig!
Reply
Posted: 2009-11-28 15:33:09
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, ARCTIC HOPE

S 3, ARCTIC HOPE
Från Finland förstärks stallet med femårige hingsten ARCTIC HOPE (Muscles Yankee - Plant The Seed). I

Ägare till hingsten, som enligt planerna ska verka parallellt i aveln och i tävling nästa säsong, är finska bolaget Medi-Eira Oy. Skötare på Stora Alby är Linda Ahlvärn.

Låt häst fan BARA vara i avel..
Ska verkligen följa denna häst och se hur länge Stig H har den i träning..tror det blir kort vistelse...
Reply
dujorha Posted: 2009-11-28 15:35:56

Det var ett riktigt b-lopp ! Har väl sett några miljoner sådana!
Reply
Dark_horse Posted: 2009-11-28 16:09:16

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890

V 9, CASH WINNING VITA
Alla som inte spikade Global Investment hade gjort en usel analys, det stod skrivet i startlistan att det skulle bli kört så här. En av klantskallarna var jag.
Reply
Posted: 2009-11-28 19:02:47 Answer to: "En häst som inte startet på ett tag KAN INTE vara stenklar. Men"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 6, GLOBAL INVESTMENT
jo chansning var det ja.. jo tjena!
Reply
Posted: 2009-11-29 12:02:04 Answer to: "jo chansning var det ja.. jo tjena!"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, ARCTIC HOPE

S 3, ARCTIC HOPE
Spelar ingen roll vad du säger för en häst som varit borta och kommer ut i Guld kan inte vara stenklar.
Inte i mina ögon i allafall...sedan blev det ju rätt denna gång.
Reply
dujorha Posted: 2009-11-29 16:20:58 Answer to: "Spelar ingen roll vad du säger för en häst som varit borta o"

Med tanke på att det var Kalle Anka hästar emot o ingen som skulle eller ville något så var Goopens stenklar!
Reply
Posted: 2009-11-29 20:00:06 Answer to: "Med tanke på att det var Kalle Anka hästar emot o ingen som skul"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 3, ARCTIC HOPE

S 3, ARCTIC HOPE
Jag instämmer så här på söndagen...
Reply
1   [ 2 ]