[ 1
]
|
|
Posted: 2007-12-28 19:23:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
har ni några heta stalltips?
lomekongen? trist kanske, men den är väl en av dom säkrare? bara nio hästar och jättefavorit?
g moll?
nåt lopp som man helst bör sätta många hästar i? lärlingsfinalen? kan man lita på favoriterna där, nisonen och untersteiner? jag vet kanppt vem nisonen är, så jag skulle hellre spika untersteiner, om jag nu skulle våga spika där. vad säger ni?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-28 19:37:30  har ni några heta stalltips?
lomekongen? trist kanske, men den är väl en av dom säkrare? bara nio hästar och jättefavorit?
g moll?
nåt lopp som man helst bör sätta många hästar i? lärlingsfinalen? kan man lita på favoriterna där, nisonen och untersteiner? jag vet kanppt vem nisonen är, så jag skulle hellre spika untersteiner, om jag nu skulle våga spika där. vad säger ni?
Answer to: "har ni några heta stalltips?
lomekongen? trist kanske, men den är väl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag varnar kraftigt för Völunds Karolin i lärlings finalen kommer ihåg hon var spelad för 1,5 på åbys v75 en gång ( 2 år sedan?) hon var ruggigt fin då men galopperade på målinjen med segern som rök det Det är draget på lördag!
Dragena är
V75-2 Völunds Karolin
V75-3 Euro Zon
V75-4 Blixt Arrow
V75-7 Why
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-28 19:40:23  har ni några heta stalltips?
g moll?
Answer to: "har ni några heta stalltips?
lomekongen? trist kanske, men den är väl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nisonen är en riktigt bra kusk och han kör bästa hästen, så va de loppet klart.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-28 20:00:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
fel lopp att spika i, men om man måste så är det nog bästa chansen
har själv häst som nisonen kör jag tycker han är en av dom bättre lärlingarna lugn förivrar sig inte.
men som sagt gillar jag inte favoriter ivarjefall inte i ett öppet lopp
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2007-12-28 20:06:03
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
skulle säga att det är helt rätt lopp att spika i. Dom flesta ödslar streck här och är man ute efter de stora pengarna och tror sig ha vinnaren så är det helt rätt lopp att spika i. Detta vinner Nisonen!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-28 20:19:51  skulle säga att det är helt rätt lopp att spika i. Dom flesta ödslar streck här och är man ute efter de stora pengarna och tror sig ha vinnaren så är det helt rätt lopp att spika i. Detta vinner Nisonen!
Answer to: "skulle säga att det är helt rätt lopp att spika i. Dom flesta ödslar st"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det finns inga rätt eller fel men....
treåringar vinner inte ihjäl sig på v75
ska man spika någon så finns det en intressant häst i nr.2 kleo zet
förutsatt att hon kommer till spets
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-28 20:27:26 Edited(2): 2007-12-28 20:34:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
kanske ska spika winner farming med lillgoop som voltar på spår 6 eller 7 och står som andrafavorit i lopp 3? flyttar dom in vid strykningar i voltstart? eller så spikar jag andreas "sista minuten draget". har fått vinnare därifrån innan så varför inte?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-29 12:42:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spikar.
V75-5 7. Frisli To Jo
V75-6 3. Dude Kemp
V75-7 7. Master Växus
Men sen tror jag inte att jag får sju rätt heller... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-29 12:51:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
V75-4|3. Decarone