Became a member:
Forum posts:
|
Jag observerade en ganska intressant sak idag, jag vet inte om det kan räknas som spelfusk, men man kan kalla det att förvilla de övriga spelarna... På Bodentravet idag kördes det en omgång med ganska kass sport och ingen tv-sändning vilket såklart gör att det blir ganska låg v5 omsättning. Runt kl 13 idag då omsättningen låg på 10.000kr med runt 150 system så gick någon in och lirade 1000 enkelrader med "icke troliga vinnare" vilket gjorde att strecklistan blev helt galen. Det landade slutligen på 3359 system totalt vilket gjort att alla favoriter blev fel. Vad är motivet till något sånt här? Är det att försöka dölja "skriken" som en grupp lirat på lättare? Att vilseleda andra spelare? Någon ide? Jag tror inte att någon slänger ut 1 lax på en "kul grej" direkt...
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
nja spelfusk är det nog inte, skulle tror att syftet är att ändra på streckfördelningen och därmed försvårar för harryboy.
Har för mig att ett antal norskar storspelare gjorde något liknande när harryboy skulle införas på norska rikspelet.
|