Became a member: 2008-03-04
Forum posts: 208
|
No horse found
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Men nu får väl priserna ta och stanna upp lite, kan inte ett tak sättas.....om det är för ni ser Growing Ship kösta 25.000.000 så är det bara lite PR för aveln enligt Grenka tror det är en till som snurrar runt för 30 millar, tror det är Stopping Trash om jag inte minns fel.
Nämen ärligt talat, hur många ärliga spelare finns det som kan slänga upp 4 millar, jag bara undrar??? Jag har varit med sen 18/1 2008 och legat runt plats 30-50 etapp efter etapp, brukar komma 1:a på Gävle som är min hemmabana, just nu ligger jag på 18:e plats MEN en gång har jag haft ca 4-5 millar......en kort stund, för det var för jag sålde lite bra hästar, men ville byta ut då dom svek mig lite(nu är dom ute på V7 och härjar såklart. TYPISKT)
Det är ju roligare om det blir lite bredd istället för samma 10 i topp varje jävla etapp. För dom är de ända som har råd + parasiterna = fuskarna.
Min åsikt iaf.....ett tak på priserna.....typ 1500-2000 kr då kanske lite av fusket också???
|
hogan
|
Posted: 2009-10-16 07:33:43  Men nu får väl priserna ta och stanna upp lite, kan inte ett tak sättas.....om det är för ni ser Growing Ship kösta 25.000.000 så är det bara lite PR för aveln enligt Grenka tror det är en till som snurrar runt för 30 millar, tror det är Stopping Trash om jag inte minns fel.
Nämen ärligt talat, hur många ärliga spelare finns det som kan slänga upp 4 millar, jag bara undrar??? Jag har varit med sen 18/1 2008 och legat runt plats 30-50 etapp efter etapp, brukar komma 1:a på Gävle som är min hemmabana, just nu ligger jag på 18:e plats MEN en gång har jag haft ca 4-5 millar......en kort stund, för det var för jag sålde lite bra hästar, men ville byta ut då dom svek mig lite(nu är dom ute på V7 och härjar såklart. TYPISKT)
Det är ju roligare om det blir lite bredd istället för samma 10 i topp varje jävla etapp. För dom är de ända som har råd + parasiterna = fuskarna.
Min åsikt iaf.....ett tak på priserna.....typ 1500-2000 kr då kanske lite av fusket också???
Answer to: "Men nu får väl priserna ta och stanna upp lite, kan inte ett tak"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
på slutet ska det stå....försvinna givetvis. he he....
|