[ 1
]
|
|
Posted: 2009-10-11 12:17:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej gott folk (om ngn minns mej ;P)!
Jag har sedan ett bra tag tillbaka snålåkt på att använda en viss länk för att komma åt ATG Live gratis. Denna länk verkar inte fungera längre. Därför undrar jag om någon skulle kunna vara vänlig och ge en brukbar länk så att jag kan fortsätta se ATG live utan att betala =)?
Hoppas spelandet går bra, igår var jag rätt ute men hade stolpe ut ändå förstås...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-11 12:25:25  Hej gott folk (om ngn minns mej ;P)!
Jag har sedan ett bra tag tillbaka snålåkt på att använda en viss länk för att komma åt ATG Live gratis. Denna länk verkar inte fungera längre. Därför undrar jag om någon skulle kunna vara vänlig och ge en brukbar länk så att jag kan fortsätta se ATG live utan att betala =)?
Hoppas spelandet går bra, igår var jag rätt ute men hade stolpe ut ändå förstås...
Answer to: "Hej gott folk (om ngn minns mej ;P)!
Jag har sedan ett bra tag tillbaka "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har ett bra förslag till dig, BETALA SJÄLV din snåle fan......
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2009-10-11 12:42:54
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
det räcker med att du registrerar atg-konto och kör på atg-classic så finns så finns gratislänken.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-11 12:46:48  Hej gott folk (om ngn minns mej ;P)!
Answer to: "Hej gott folk (om ngn minns mej ;P)!
Jag har sedan ett bra tag tillbaka "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Vilken länk har du använt tidigare? Jag upptäckte förut att det går se LIVE gratis om man loggar in på den gamla ATG sidan men vet inte hur det är nu längre. Jag tycker dock att ATG borde sända live gratis alltid. Ta betalt för lopparkivet om det ska vara nödvändigt men LIVE borde vara gratis.
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2009-10-11 12:47:24  det räcker med att du registrerar atg-konto och kör på atg-classic så finns så finns gratislänken.
Answer to: "det räcker med att du registrerar atg-konto och kör på atg"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
vilket de nu har ändrad så det blir nog svårt att få någon gratislänk.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-11 12:53:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ok, jag använde mig alltså högst troligen av den länken, kopplad till den gamla sidan.
Delar Sobreanos åsikt helt, lopparkivet tjänar ATG inga pengar på att ge ut gratis, det är en extrafunktion som spelare vill ha för att göra bättre analyser och därför ska betala pengar för. Att se ATG live gratis tjänar de dock grova pengar på, i alla fall min mening. Folk spelar mer när de kan se loppen live.
Tråkigt att funktionen inte funkar längre, jag får väl skriva en insändare om det... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-11 13:20:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
massep; FYI; har nu köpt abonnemang för en månad och hoppas att finna något billigare fram tills dess ^^!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-11 15:16:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
LIVE sändningen suger när man har mobilt bredband, det funkar bra en torsdag lopp 12 än en lördag lopp 3 typ... så jäkla jobbigt när det buffrar, nästan varje gång i sista sväng, även OFTARE i lopp än mellan lopp. Dom sa på ATG att det är för att det "krävs mer" - när det är rörlig bild och kommentatorer ...bull !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-11 15:53:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan meddela att gratis LIVE från atg classic har upphört.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|